Online afspraak

Let op!

Vanaf 2024 verwachten wij een piek in het aantal aanvragen in reisdocumenten. Stel uw aanvraag daarom niet te lang uit en plan op tijd een afspraak in.

Beschrijving

Als u een afspraak wilt maken kunt u dat op 2 manieren doen:

  1. Online 
  2. Telefonisch via 0255 567200 of +14 0255 (zonder kengetal)

Afspraak wijzigen of afzeggen

Een afspraak wijzigen of afzeggen? Als u bij het maken van de afspraak uw e-mailadres heeft ingevuld, heeft u per e-mail een bevestiging ontvangen. In deze e-mail staat een link om de afspraak te wijzigen of te annuleren. Heeft u uw e-mailadres niet ingevuld? Bel ons via 0255 567200 of +14 0255 (zonder kengetal).

Aanvragen

Meenemen

Wat u mee moet nemen verschilt per product. Lees daarom altijd de informatie bij het product. Waar u ook voor komt: neem altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Contactgegevens

Gemeente Velsen Burgerzaken

Bezoekadres

Gemeentehuis Velsen
Dudokplein 1
1971 EN IJmuiden

Klant Contact Centrum
Burgerzaken werkt op afspraak van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur en op donderdagavond van 18.00 tot 20.00 uur.

Postadres:
Postbus 465,
1970 AL IJmuiden

Telefoon 0255 567200 of 14 0255 (zonder kengetal)

Website www.velsen.nl 
E-mail burgerzaken@velsen.nl

Contact met de gemeente

14 0255 of 0255 567200
Of kijk op de pagina Contact

Adres

Bezoekadres: Dudokplein 1, 1971 EN IJmuiden
Postadres: Postbus 465, 1970 AL IJmuiden

Openingstijden algemeen

Op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur.
Op donderdagavond van 18.00 tot 20.00 uur. 

Openingstijden Burgerzaken

Op werkdagen van 08.00 tot 16.00 uur.
Op donderdagavond van 18.00 tot 20.00 uur.