Klacht indienen
Bent u ontevreden over onze dienstverlening, dan kunt u een klacht indienen. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en zeker te weten dat uw klacht bij de juiste afdeling terecht komt, doet u de klachtencheck. Van daaruit verwijzen we u verder.
Melding doen openbare ruimte
Als u een probleem wilt melden in uw buurt zoals een kapotte lantaarnpaal, een omgewaaide boom of overlast van dieren of jeugd.
Dan kunt u een Melding openbare ruimte doen.
Ik ben ontevreden over de behandeling door de gemeente
Als u ontevreden bent over de manier waarop u bent behandeld door de gemeente. Dan kunt u klacht indienen bij de gemeente.
Ik ben niet tevreden over een andere overheidsinstantie
Heeft u een klacht over een andere overheidsinstantie, zoals een ministerie, provincie of waterschap. Raadpleeg dan de website van de Nationale Ombudsman.
Let op: u moet als klager wel eerst de gehele klachtenprocedure van de gemeente doorlopen hebben.
Ik heb een klacht over (het gedrag van) de politie
Meer informatie vindt u op de pagina Klacht indienen bij de politie.
Ik voel me gediscrimineerd
Als u zich gediscrimineerd voelt. Dan kunt u via de pagina discriminatie een klacht indienen.
Ik heb een klacht over een bedrijf dat de milieueisen niet naleeft
Wanneer een bedrijf de milieueisen niet naleeft, kunt u als inwoner, bedrijf of instelling dit melden bij de Milieudienst. In geval van hinder (illegale lozingen, luchtvervuiling, stankoverlast, geluidsoverlast) kunt u direct bij de Milieudienst een klacht indienen. Naar de Milieudienst
Ik heb een klacht over een bedrijf dat de regels niet naleeft
Als u een klacht heeft over een bedrijf dat de regels niet naleeft,
Kunt u via de pagina klacht over een bedrijf zien hoe u het beste een klacht kunt indienen.