Inkoop Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo)

Op grond van de Wmo heeft de gemeente de taak om te zorgen dat inwoners zo lang mogelijk zelfstandig kunnen blijven wonen (zelfredzaam zijn). Ook moeten de gemeente zorgen dat inwoners deel kunnen nemen aan de maatschappij (participeren).

Voor deze maatwerkvoorzieningen sluit de gemeente Velsen, samen met Beverwijk, Bloemendaal, Heemskerk en Heemstede door middel van een inkoopprocedure overeenkomsten met zorgaanbieders. Het aanmelden voor tussentijdse toetreding verloopt via de site van de gemeente Velsen.

Begeleiding Individueel en Dagbesteding

In 2022 heeft er namens de gemeenten Beverwijk, Bloemendaal, Heemskerk, Heemstede en Velsen een open house procedure plaatsgevonden. De overeenkomsten die hieruit volgden zijn per 1 januari 2023 ingegaan

Vanaf 1 januari 2023 kunt u zich als aanbieder elk jaar aanmelden in de periode van 1 september tot 1 november. Toetreding zal dan plaatsvinden vanaf 1 januari van het jaar volgend op de aanmelding. Criteria voor de beoordeling van een verzoek tot toetreding zijn:

  • Deelnemer voldoet aan de voorwaarden zoals gesteld in het aanmeldingsformulier
  • Deelnemer is akkoord met de bepalingen in de Overeenkomst en de op dat moment geldende tarieven.

Vragen

Heeft u vragen? Neem contact op met team Regie en Opgaven via 02555 567200 of 14 0255 of cm-samenleving@velsen.nl

Aanmelden

U meldt zich aan voor het tussentijds toetreden Wmo door in te stemmen met de voorwaarden en de bewijsstukken aan te leveren bij cm-samenleving@velsen.nl. Lees goed welke documenten u moet toevoegen:

  1. Aanmeldformulier
  2. Verklaringen: Eigen verklaring uitsluitingsgronden, algemene verklaring en referentieverklaring
  3. Uittreksel Kamer van Koophandel (KvK). Dit uittreksel mag tijdens het aanmelden niet ouder zijn dan 6 maanden.
  4. 4. Kopie van een recent polis blad en/of een recent bewijs van betaling van een verzekering tegen beroepsrisico’s, en/of een Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering waaruit blijkt dat de verzekering gedurende de gehele uitvoering van de opdracht van kracht is met een minimale dekking van € 2.500.000 per schadegeval per jaar
  5. Kopie certificaat ISO-9001: 2015 of daarvan afgeleide EN 15224 norm (ISO voor zorg en welzijn)
  6. Overzicht dagbestedingslocaties (indien deelnemer zich inschrijft voor Maatwerkvoorziening Dagbesteding (met vervoer)
  7. Kennis nemen van alle gepubliceerde aanbestedingsdocumenten inclusief Nota van Inlichtingen (NvI).

Indien niet alle documenten juist en volledig worden aangeleverd behouden wij ons het recht toe uw aanmelding niet in behandeling te nemen.

Indien niet alle documenten juist en volledig worden aangeleverd behouden wij ons het recht toe uw aanmelding niet in behandeling te nemen.

1. Aanmelden

Via deze pagina treft u de informatie aan om zich aan te kunnen melden voor de inkoop Begeleiding Individueel en Dagbesteding namens de gemeenten Beverwijk, Bloemendaal, Heemskerk, Heemstede en Velsen.

De inkoopprocedure gaat via de mailbox van CM-samenleving@velsen.nl van de gemeente Velsen, maar geldt voor alle gemeenten die bij deze aanbesteding zijn aangesloten: Beverwijk, Bloemendaal, Heemskerk, Heemstede en Velsen.

De benodigde stukken staan op deze pagina. Let er goed op dat u alle vereiste documenten invult en meestuurt. Anders kunnen wij uw verzoek niet in behandeling nemen.

Na uw aanmelding beoordelen wij of u in aanmerking komt voor een raamovereenkomst met alle gemeenten. Een raamovereenkomst is geen garantie voor afname van dienstverlening.

Gelden er uitsluitingsgronden voor u? Of voldoet u niet aan de geschiktheidseisen en/of minimumeisen? Dan wordt u definitief uitgesloten. U komt dan niet in aanmerking voor een contract.

Vergeet niet alle overige documenten toe te voegen