Huisnummer toekennen

Beschrijving

Hebt u in het verleden een vergunning gekregen voor bouw, verbouw of woningsplitsing? Maar is er nog geen (nieuw) huisnummer toegekend? Dan kunt u dit alsnog aanvragen.

Elk verblijfsobject moet een duidelijk adres hebben. Een adres bestaat uit een straatnaam, huisnummer, postcode en woonplaats. Een verblijfsobject is bijvoorbeeld een woning, kantoor of bedrijf.

Aanvragen

Hebt u in het verleden wel een vergunning ontvangen, maar is er nog geen huisnummer uitgegeven? Dan kunt u alsnog een huisnummer aanvragen.

Meesturen met uw aanvraag:

  • Een situatietekening van de bestaande en nieuwe situatie

U stuurt uw verzoek naar:

Gemeente Velsen
BAG-beheerder / Informatie
Postbus 465
1970 AL IJmuiden

Hebt u vragen over huisnummering? Dan kunt u contact opnemen met bag@velsen.nl.

Bijzonderheden

Contactgegevens

Gemeente Velsen / Burgerzaken

Bezoekadres
:
Gemeentehuis Velsen
Dudokplein 1
IJmuiden

Klant Contact Centrum
Burgerzaken werkt op afspraak van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 16.00 uur en op donderdagavond van 18.00 tot 20.00 uur.
Volg de adviezen om verspreiding corona te beperken.

Postadres:
Postbus 465,
1970 AL IJmuiden

Telefoon: 0255 567200 of 14 0255 (zonder kengetal)

Website: www.velsen.nl 
E-mail: info@velsen.nlt.a.v. Burgerzaken

 

 

Contact met de gemeente

14 0255 of 0255 567200
Of kijk op de pagina Contact

Adres

Bezoekadres: Dudokplein 1, 1971 EN IJmuiden
Postadres: Postbus 465, 1970 AL IJmuiden

Openingstijden algemeen

Op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur.
Op donderdagavond van 18.00 tot 20.00 uur. 

Openingstijden Burgerzaken

Op werkdagen van 08.00 tot 16.00 uur.
Op donderdagavond van 18.00 tot 20.00 uur.