Gehandicaptenparkeerkaart duplicaat
Beschrijving
Bij beschadiging of onleesbaarheid, bij verlies of vermissing, of bij diefstal van uw kaart kunt u een duplicaat parkeerkaart aanvragen.
Aanvragen of wijzigen
- Download het aanvraagformulier 2023 vul deze volledig in en onderteken het
- Maak een afspraak om uw duplicaatkaart aan te vragen. U kunt ook telefonisch een afspraak maken via 0255 567200 of 14 0255 (zonder kengetal).
Neem mee naar uw afspraak:
- het ingevulde aanvraagformulier
- geldig legitimatiebewijs
- (indien van toepassing) geldig rijbewijs
- de beschadigde kaart of proces-verbaal van diefstal of de verklaring van vermissing/verlies
- bankpas of contant geld.
Voorwaarden
- Bij diefstal van uw parkeerkaart dient u aangifte te doen bij de politie. U ontvangt dan een proces-verbaal.
- Bij vermissing/verlies dient u een verklaring af te leggen en te ondertekenen bij het Klant Contact Centrum in het gemeentehuis.
- Het duplicaat wordt verstrekt met dezelfde geldigheidsduur als de kaart die vervangen wordt.
- De aanvraag voor een duplicaatkaart wordt niet eerder dan na het betalen van de leges in behandeling genomen.
Kosten
Tarief 2023
Soort | Kosten |
Duplicaatkaart voor kaarttype B of P of B+P | € 19,45 |
Contactgegevens
Gemeente Velsen / Burgerzaken
Bezoekadres:
Gemeentehuis Velsen
Dudokplein 1
IJmuiden
Klant Contact Centrum
Burgerzaken werkt op afspraak van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 16.00 uur en op donderdagavond van 18.00 tot 20.00 uur.
Postadres
Postbus 465,
1970 AL IJmuiden
Telefoon 0255 567200 of 14 0255 (zonder kengetal)
Website www.velsen.nl
E-mail info@velsen.nlt.a.v. Burgerzaken