Gezonde leefstijl in makkelijke taal: voel je goed
In Velsen hebben de enthousiaste trainers voor Voel je goed! hun certificaat behaald! Zij staan klaar om de cursus over gezonde voeding en bewegen te geven.
1 op de 6 Nederlanders heeft moeite met lezen en schrijven. Dat maakt het soms extra lastig om informatie over een gezonde leefstijl goed te begrijpen. Speciaal daarvoor is de cursus Voel je goed!
De cursus start in het voorjaar. In 20 lessen worden deelnemers in kleine groepen begeleid door een trainer en door een diëtist. Voel je goed! is voor volwassenen die willen werken aan een gezonde leefstijl en een gezonder gewicht. Uw ontvangt adviezen in makkelijke taal.
Deelname is gratis en aanmelden is nu mogelijk. Kijk voor meer informatie op voel je goed.
Voor vragen of aanmelden kunt u terecht bij Nurcan Arslan, arslan@welzijnvelsen.nl.